دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

IranGYM حامی پرورش اندام ایران
این سایت در ستاد سازماندهی سایتهای اینترنتی به ثبت رسیده است و مطالب آن تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 ما را در آپارات دنبال کنید
 ما را در اینستاگرام دنبال کنید
تبلیغات
شرکت کیمیا نمایندگی انحصاری سایتک و بایوتک در ایران

موضوعات

تمرینات کششی TRX

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

TRX

تمرینات کششی TRX انعطاف پذیری و قدرت تحرک بدن را بهبود می بخشد وشما می توانید حرکات کششی را در هر دو حالت پویا و ایستا بر روی عضلات و تاندون ها قبل و بعد از تمرینات انجام دهید و دیگر نیازی به کسی, برای کشش بدن خود ندارید. چنانچه تمام حرکات کششی را می توانید به تنهایی و با یک وسیله انجام دهید و بدین وسیله از خطرات احتمالی در ورزش جلوگیری کرده و حرکات بدون درد را از طریق طیف وسیع و کاملی از حرکات توسعه دهید .

تمرینات TRX از طریق آویزان شدن,حرکت بزرگی در انجام کارآمد و موثر تمرینات ورزشی است و مرزهای میان تحرک, انعطاف پذیری, قدرت بدنی و هماهنگی و افزایش توان قلب را در قالبی بی نظیر و کاملا عملکردی از میان بر می دارد. امروزه حتی بعلت حرکات کششی مناسب و انعطافی در TRX بسیاری از فیزوتراپهای ورزشی از این وسیله در تجهیزات خود برای مشکلات عضلانی استفاده می کنند .

بعلت مزایای گفته شده این وسیله توانسته نه تنها به عنوان ورزش اصلی آمادگی جسمانی ارتش – نیروی دریایی و باشگاههای ورزشی مطرح باشد, بلکه دربسیاری ازمشاغل از جمله مدیران و آتش نشانی ها , مدارس و امدادگران در مکان خود, به عنوان بهترین وسیله آمادگی جسمانی معرفی گردیده است. و بسیاری از تیم های معروف دنیا از جمله تیم فوتبال” لیورپول” و باشگاهای اروپا از این وسیله استفاده می کنند.

منبع : انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک جمهوری اسلامی ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">