دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

IranGYM حامی پرورش اندام ایران
این سایت در ستاد سازماندهی سایتهای اینترنتی به ثبت رسیده است و مطالب آن تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 ما را در آپارات دنبال کنید
 ما را در اینستاگرام دنبال کنید
تبلیغات
شرکت کیمیا نمایندگی انحصاری سایتک و بایوتک در ایران

موضوعات

نکاتی در مورد مکمل‌ها

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

مکمل بدنسازی

نکته‌ای را که در مورد مکمل‌ها باید به آن توجه داشت اینکه نمی‌توان به‌طور کامل منکر اثرگذاری‌شان شد هر چند اندک و به همین دلیل است که این صنعت در دنیا با سرعت و به‌طور چشمگیری توسعه یافته است. اما نباید در میان عموم ورزشکاران از حیطه واقعیات و عقل خارج شد و انتظار معجزه و اثرگذاری یک‌شبه داشت. نتیجتاً برای استفاده از مکمل‌ها باید به نکات زیر توجه ویژه‌ای داشت:

اول اینکه فیزیک و تغذیه و نوع ورزش فرد مورد نظر توسط کارشناسان تغذیه و یا کارشناسان و مربیان ورزشی بررسی شود و با توجه به شناخت از این قبیل فاکتورها مکمل‌ها تجویز شود.

دوم: تعیین اصالت مکمل که بسیار مهم است.

سوم: چنانچه بعد از استفاده از مکمل حساسیت‌های گوارشی مثل کم و زیاد شدن اسید معده و یا اختلال در جذب و دفع مواد در روده‌ها پیدا کردید، دیگر ادامه ندهید و استفاده آن را قطع کنید.

چهارم: تاریخ تولید و انقضاء محصول را دقیق چک کنید و درنهایت بعد از استفاده از مکمل‌ها منتظر معجزه نباشید چون که اثرگذاری مکمل‌ها در بالابردن کارایی ورزشی بسیار کند و طولانی همراه با تغذیه و تمرین و استراحت خوب و مناسب می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">