دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

IranGYM حامی پرورش اندام ایران
این سایت در ستاد سازماندهی سایتهای اینترنتی به ثبت رسیده است و مطالب آن تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 ما را در آپارات دنبال کنید
 ما را در اینستاگرام دنبال کنید
تبلیغات
شرکت کیمیا نمایندگی انحصاری سایتک و بایوتک در ایران

موضوعات

سیستم تمرین خصوصی داشته باشید

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

سیستم تمرین

از بین روش تمرین سنگین و سخت ( اچ ای تی ) و روش پمپاژ خون فراوان ( تمرینات پر مقدار ) نمی توان گفت که کدام یک برای رشد عضلانی بیشتر موثر هستند !

اساسا وقتی که از روش های تمرین پر مقدار و پمپاژ کننده خون استفاده کنید از فیبر های کند انقباض که اغلب مورد توجه نیستند کار می کشید ما به ندرت فیبر های کند انقباض را به ناتوانی می رسانیم غافل از اینکه آنها نیز بخشی از سایز شکل و بازدهی عضلات ما را تشکیل می دهند با هدف قرار دادن این فیبر های مقاوم در برابر خستگی در ابتدای برنامه در نهایت فیبر های تند انقباض نیز به کار می آیند از سوی دیگر با تمرین روی دامنه تکرار متوسط در واقع این فیبر های تند انقباض هستند که زود تر درگیر می شوند هر دوی این رویه ها می توانند باعث تخریب عضلانی شوند من اعتقادی ندارم که یکی از آنها بهتر از دیگری است.

روش پمپاژ کردن خون (تمرینات پر مقدار) باعث کشش زیادی در غلاف روی عضلات شده و توانایی گسترش آنها را زیادتر می کند فکر می کنم که هر دو رویه را می توان استفاده کرد. باید سعی کنید با یک برنامه ریزی دقیق از هر دو سیستم در تمرینات خود استفاده کنید و بهره ببرید.

محسن رمضانی ، روزنامه نگار ورزشی و مربی بدنسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">