دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

دنیای عکس و فیلم بدنسازی

معرفی قهرمانان ایرانی و خارجی

IranGYM حامی پرورش اندام ایران
این سایت در ستاد سازماندهی سایتهای اینترنتی به ثبت رسیده است و مطالب آن تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 ما را در آپارات دنبال کنید
 ما را در اینستاگرام دنبال کنید
تبلیغات
شرکت کیمیا نمایندگی انحصاری سایتک و بایوتک در ایران

موضوعات

افزایش وزن در بدنسازی (قسمت دوم)

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ

بدنسازی

این دوره ای که در پست قبلی مطالعه کردید رو میخوام براتون تشریح کنم. در مورد استروئیدها این رو بدونید که هورمونی مثل تستسترون سایپیونات بسیار مشابه تستسترون انانتات هست.اگرچه تفاوتهایی هم دارند اما این دو استر از تستسترون کارایی و اثر مشابهی دارن. و با در نظر گرفتن اینکه اناتات در دارخانه های خودمون به راحتی پیدا میشه و قیمتش حدودا دو هزار تومان هست اما چون سودی برای مربی نداره پس سایپیونات رو تجویز میکنه که از کشورهای پاکستان و چین و یا ایران(اکثرا تقلبی هستن و در بهترین حالت درون ویالهای آنها دکا ناندرلون یا همون انانتات ریخته میشه و به اسم سایپیونات فروخته میشه) میرسه دستشون و به قیمتی حدودا شش هزار تومان به دست مربی میرسه و بسته به انصاف مربی تا پنجاه هزار تومان هم به فروش میرسه.پس به دلیل اینکه سود زیادی داره و یا از روی اشتباه! سایپیونات از انانتات بیشتر تجویز میشه و همینطور داروهای مشابه.

اما در مورد پپتایدها که درون همه ی آنها با اینکه اسمهای متفاوتی دارن ولی محتوای مشابهی دارن و اونم کورتون و انسولین هست که با تزریق اونها اشتهای ورزشکار زیاد میشه و مشابه تزریق انسولین بدن رشد خواهد کرد(رشد که نمیشه گفت ولی پف واژه بهتری هست) اما کلید این برنامه و این فرمول در داروهایی نظیر دیانابول(یا متاندیون)نهفته است.دارویی که اگر به تنهایی هم مصرف کنید حدود شش تا ده کیلو گرم وزن یک مبتدی رو افزایش میده!قیمت بسیار پایینی داره و بسیار راحت در دسترس هست و در شهرستانها و همه ی باشگاهها مثل نقل و نبات مصرف میشه و به فروش میرسه.(این بحث فقط مربوط به ورزشکاران مبتدی و نیمه حرفه ایست من در مورد حرفه ایها و قهرمانان هیچ وقت صحبتی نمیکنم چون طراحی برنامه های آنها کاملا حرفه ای و علمی است) اما اتفاقی که میوفته چیه؟!

اگر مایل بودین این بحث رو ادامه میدیم و اگر علاقه نداشتید کامنت بزارید تا در مورد مطلب پیشنهادی شما پست بزارم.موفق باشید.

نویسنده: کاوه جزنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">